Partnerek

Együttműködéseink, amelyekre büszkék vagyunk
 

Jófogás:

A Jófogás skandináv anyavállalata, a Schibsted Media Group több mint 6 900 alkalmazottal 30 országban van jelen a világban. A cégcsoport, melyet több mint 175 évvel ezelőtt, egy családi vállalkozásként indítottak el, mára több millió embert ér el Mexikótól Malajziáig, Brazíliától Norvégiág.

A Jófogás 2010 óta van jelen a hazai piacon, 2,1 millió egyedi látogatóval* Magyarország 3. leglátogatottabb oldala. A napi átlag 330 ezer egyedi látogatói elérés lehetővé teszi, hogy az internethasználók közül minden 3. embert megszólítson, akik átlagosan 15 percet töltenek az oldalon és 30 oldalt töltenek le egy nap.

Az elérés mellett a kínálat is hatalmas: generalista apróhirdetési oldalként 9 főkategóriában több mint 2,1 millió aktív, 90 napnál nem régebbi hirdetéssel rendelkezik. Óránként átlagosan több mint 1800 hirdetésfeladás és 370 adásvétel valósul meg, a meghirdetett termékek 25%-a pedig 1 héten belül kel el a Jófogáson.

A Jófogás a folyamatos szolgáltatásfejlesztés mellett kötelezte el magát, célja, hogy az oldalon az adásvételek folyamatát minél inkább támogassa azzal, hogy megkönnyíti, felgyorsítja és olyan kiegészítő szolgáltatásokat biztosít mellé, melyek termékkapcsolások segítségével elérik, hogy mindent egy helyen lehessen intézni, legyen az hitelfelvétel, házhozszállítás vagy költöztetés.

Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi oldalaként a Jófogás fontosnak tartja azt is, hogy folyamatosan naprakész statisztikákat biztosítson a szakma számára, ezért is hozta létre a Jófogás Trendek oldalát, ahol mindig friss elemzéseket tesz közzé.

*Forrás: dkt.hu, 2016. augusztusi havi adatok, mobil+desktop+tablet