Nagyon rákattantak a George-ra az ügyfelek az Ersténél: amióta bevezette ezt a webes és mobilos alkalmazást, sokkal többet használják. Gyuri egyre többet is nyújt nekik, nemsokára már szelfizhetnek is vele.
Az Erste Banknál idén tovább nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma, arányuk mára elérte a 67 százalékot a 2021 végi 60 százalék után. Több mint 550 ezer ügyfél használja rendszeresen az Erste digitális platformját, George-ot, amelyet folyamatosan új funkciókkal bővítenek, amilyen például az idén bevezetett MoneyBack.
Dinamikusan, egy év alatt harmadával nőtt a mobilon bankolók száma is. Már 440 ezer Erste-ügyfél használ mobiltelefont a mindennapi bankoláshoz, az aktív mobilhasználók közül 200 ezren napi gyakorisággal fizetnek telefonnal a különböző platformokon (GooglePay, ApplePay). Népszerű szolgáltatás a parkolási díjfizetés és a QR-kódos sárga csekk befizetés is.
George-tól megkérdezhetjük a PIN-kódunkat is
A pénzintézet 2021 februárjában indította el az Erste Group George digitális platformját, amelyet webes verzióban és applikációban is elérhetik az ügyfelek, akik “Gyuri” szolgáltatásait sokkal gyakrabban veszik igénybe, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. A George Webet havonta átlagosan majdnem ötször, míg a George Appot közel húsz alkalommal nyitják meg.
A leggyakoribb tranzakció az azonnali forint átutalás, tízből nyolcszor ezt a funkciót használják az ügyfelek. A második leggyakoribb tranzakció a hitelkártya visszafizetés, míg a harmadik helyen a kártyalimit időzáras módosítása áll.
A magyar George folyamatosan frissül. Nemrég a „PIN-kód mutatása” funkcióval gyarapodott, amivel bármikor megnézhető bankkártya elfelejtett PIN-kódja. Elérhetővé vált a George-ból indított azonosított telefonos ügyfélszolgálati hívás is – így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát a call centerben.
Jövőre már olyan lesz a bankolás, mint egy online meeting
Tapasztalatok szerint az ügyfélszolgálatot hívó ügyfelek nagyjából fele nem emlékszik a TeleBank-PIN (T-PIN) kódjára, így őket ezzel módszerrel, személyes kérdésekkel kell azonosítani, ami időigényesebb folyamat. Mostantól azonban, ha az Erste telefonos ügyfélszolgálatát George-ból hívjuk, már nem kell külön megadni a T-PIN kódot, hiszen az ügyfélazonosítást elvégzi George a belépéskor.
A jövő év első negyedévében már szelfizhetünk is az Erste Gyurijával. A videóbankos azonosításnál is gyorsabb és egyszerűbb módszer lényege, hogy George-ba belépve, személyazonosságunkat egy szelfivel megerősítve nyithatunk online bank- és értékpapírszámlát, illetve igényelhetünk hitelkártyát és személyi kölcsönt.
A jövő év első felében válik elérhetővé a biztonságos képernyőmegosztási lehetőség a call centeres bankárral. A képenyőmegosztást az ügyfél és a bankár is tudja majd kezdeményezni, így ha elakadnánk egy online igénylés közben vagy egy ritkán használt George-funkció használata során, a megosztott képernyőn a bankár megmutathat, bejelölhet képernyőrészeket, ezzel is segítve az ügyfelet.