Bank360
  • Hitelek
  • Támogatások
  • Bankszámlák
  • Megtakarítások
  • Vállalat
  • Hitelkalkulátor
Hír

Az Erste már Gyurival szelfizik

2022-12-08|Frissítve: 2023-09-28

Nagyon rákattantak a George-ra az ügyfelek az Ersténél: amióta bevezette ezt a webes és mobilos alkalmazást, sokkal többet használják. Gyuri egyre többet is nyújt nekik, nemsokára már szelfizhetnek is vele.

 

Az Erste Banknál idén tovább nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma, arányuk mára elérte a 67 százalékot a 2021 végi 60 százalék után. Több mint 550 ezer ügyfél használja rendszeresen az Erste digitális platformját, George-ot, amelyet folyamatosan új funkciókkal bővítenek, amilyen például az idén bevezetett MoneyBack.

 

Dinamikusan, egy év alatt harmadával nőtt a mobilon bankolók száma is. Már 440 ezer Erste-ügyfél használ mobiltelefont a mindennapi bankoláshoz, az aktív mobilhasználók közül 200 ezren napi gyakorisággal fizetnek telefonnal a különböző platformokon (GooglePay, ApplePay). Népszerű szolgáltatás a parkolási díjfizetés és a QR-kódos sárga csekk befizetés is.

 

George-tól megkérdezhetjük a PIN-kódunkat is

 

A pénzintézet 2021 februárjában indította el az Erste Group George digitális platformját, amelyet webes verzióban és applikációban is elérhetik az ügyfelek, akik “Gyuri” szolgáltatásait sokkal gyakrabban veszik igénybe, mint a korábbi netbankot és mobilbankot. A George Webet havonta átlagosan majdnem ötször, míg a George Appot közel húsz alkalommal nyitják meg. 

 

A leggyakoribb tranzakció az azonnali forint átutalás, tízből nyolcszor ezt a funkciót használják az ügyfelek. A második leggyakoribb tranzakció a hitelkártya visszafizetés, míg a harmadik helyen a kártyalimit időzáras módosítása áll.

 

A magyar George folyamatosan frissül. Nemrég a „PIN-kód mutatása” funkcióval gyarapodott, amivel bármikor megnézhető bankkártya elfelejtett PIN-kódja. Elérhetővé vált a George-ból indított azonosított telefonos ügyfélszolgálati hívás is – így az ügyfélnek már nem kell újra azonosítania magát a call centerben. 

 

Jövőre már olyan lesz a bankolás, mint egy online meeting

 

Tapasztalatok szerint az ügyfélszolgálatot hívó ügyfelek nagyjából fele nem emlékszik a TeleBank-PIN (T-PIN) kódjára, így őket ezzel módszerrel, személyes kérdésekkel kell azonosítani, ami időigényesebb folyamat. Mostantól azonban, ha az Erste telefonos ügyfélszolgálatát George-ból hívjuk, már nem kell külön megadni a T-PIN kódot, hiszen az ügyfélazonosítást elvégzi George a belépéskor.

 

A jövő év első negyedévében már szelfizhetünk is az Erste Gyurijával. A videóbankos azonosításnál is gyorsabb és egyszerűbb módszer lényege, hogy George-ba belépve, személyazonosságunkat egy szelfivel megerősítve nyithatunk online bank- és értékpapírszámlát, illetve igényelhetünk hitelkártyát és személyi kölcsönt. 

 

A jövő év első felében válik elérhetővé a biztonságos képernyőmegosztási lehetőség a call centeres bankárral. A képenyőmegosztást az ügyfél és a bankár is tudja majd kezdeményezni, így ha elakadnánk egy online igénylés közben vagy egy ritkán használt George-funkció használata során, a megosztott képernyőn a bankár megmutathat, bejelölhet képernyőrészeket, ezzel is segítve az ügyfelet.

Promóció

Kapcsolódó cikkek

Új generációs fiókot nyitott az Erste Bank
2021-04-20

Új generációs fiókot nyitott az Erste Bank

Magyarországon elsőként Debrecenben mutatkozik be az Erste Bank új generációs fiókjainak továbbfejlesztett változata. Az egységben a tanácsadásé a főszerep, a fiók a digitális technológiára támaszkodva felel meg a jövő kihívásainak és az ügyfelek modern bankokkal szemben támasztott követelményeinek. Az Erste Bank idén több mint egymilliárd forintot fordít fiókjai modernizálására.

Elolvasom
Jóval többen bankolnak digitálisan, mint egy éve az Erste Banknál
2020-09-19

Jóval többen bankolnak digitálisan, mint egy éve az Erste Banknál

Jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek száma az elmúlt időszakban az Erste Banknál, a netbankos tranzakciók mennyisége az egy évvel korábbi ötödével emelkedett, míg a mobilbankos utalásoké csaknem a háromszorosára ugrott. Változnak a fiókhasználati szokások is: a bankfiókok ügyfélforgalma 10 százalékkal csökkent a koronavírus-járvány előttihez képest, a pénztárak helyett pedig mind többen használják az ATM-eket befizetéshez is.

Elolvasom
Szóbeli utasítással is működik már az utalás a K&H mobilbankban
2023-09-29

Szóbeli utasítással is működik már az utalás a K&H mobilbankban

Hangutasításra is elvégzi az átutalást Kate, a K&H Bank mesterséges intelligenciára alapuló asszisztense. Az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott Kate-tel, 6,5 százaléka pedig havi szinten igénybe is veszi. 

Elolvasom