Bank360
  • Hitelek
  • Támogatások
  • Bankszámlák
  • Megtakarítások
  • Vállalat
  • Hitelkalkulátor
Hír

Szóbeli utasítással is működik már az utalás a K&H mobilbankban

2023-09-29|Frissítve: 2023-09-28

Hangutasításra is elvégzi az átutalást Kate, a K&H Bank mesterséges intelligenciára alapuló asszisztense. Az ügyfélkör 65 százaléka már találkozott Kate-tel, 6,5 százaléka pedig havi szinten igénybe is veszi. 

 

„A K&H mobilbankjában a hazai pénzügyi szektorban elsőként vezeti be a hangalapú utasításra történő digitális forintátutalást” – jelentette be Király Andrea, a K&H lakossági banki üzletágának vezetője egy csütörtöki sajtóbeszélgetésen. A K&H 2022 novemberében mutatta be Kate-et, a digitális pénzügyi asszisztenst, aki nagymértékben segíti a bank és a biztosító ügyfeleit a kényelmes és gyors ügyintézésben. Néhány további funkció is beépül a mobilbankba, így például automatikusan feltölthető a hitelkártya, könnyen elérhetők és letölthetők a bankszámlakivonatok és egy mozdulattal megtekinthetők, másolhatók és megoszthatók a számlaadatok.  

 

Egy pénzösszeg átutalását az ügyfelek szóban vagy chat formájában is kezdeményezhetik – az előre rögzített partnerek számláira. Az ügyfél például bemondja a mobilbankban, hogy „Kate, utalj anyunak tízezret!”. A digitális pénzügyi asszisztens értelmezi a szóbeli utasítást – ha szükséges, további tisztázó kérdéseket tesz fel –, majd a képernyőn összefoglalja az utalással kapcsolatos legfontosabb információkat: a küldő és a fogadó számlaszámát, valamint az átutalandó összeget. Az utalást kezdeményező ügyfél ekkor ellenőrizheti a megadott paramétereket, és ha mindent rendben talál, megerősítheti utalási szándékát. Mindez pár pillanatot vesz igénybe, így gyors, kényelmes és biztonságos.

 

A K&H 2023 júniusában új mobilbanki applikációra cserélte le tíz éve bevezetett, és folyamatosan frissített mobilbankját. Ezzel teremtették meg a lehetőségét annak, hogy a már több, mint 60 funkció száma tovább gyarapodjon. A cél egy valódi szuperapplikáció, amely mindent tud, amivel szinte minden pénzügy – és még nagyon sok más – elintézhető. 

 

Promóció

Kapcsolódó cikkek

Rákattantak a magyarok a mobilbankolásra
2023-04-19

Rákattantak a magyarok a mobilbankolásra

A magyar ügyfelek többsége már használ internet- és mobilbankot – állapította meg a Gránit Bank felkérésére készített kutatás. A megkérdezettek kétharmadának van internetbankja, 58 százalékuk pedig mobilapplikációval, okostelefonon is intézi a pénzügyeit.

Elolvasom
Megjött a húsz perc alatt folyósított személyi kölcsön
2023-09-28

Megjött a húsz perc alatt folyósított személyi kölcsön

Akár 20 perc alatt személyi hitelhez juthatnak az ügyfelek a Cofidisnél, elég hozzá, ha náluk van a mobiltelefonjuk és a személyi igazolványuk. A hitelképességet ugyanis automatikusan tudja ellenőrizni a bank PSD2 irányelvnek köszönhetően, amivel várhatóan egyre több bank él majd, ez pedig jobb helyzetbe hozza az ügyfeleket. 

Elolvasom
Az Erste már Gyurival szelfizik
2022-12-08

Az Erste már Gyurival szelfizik

Nagyon rákattantak a George-ra az ügyfelek az Ersténél: amióta bevezette ezt a webes és mobilos alkalmazást, sokkal többet használják. Gyuri egyre többet is nyújt nekik, nemsokára már szelfizhetnek is vele.

Elolvasom
Állampapír-vásárlás néhány kattintással a Gránit eBank applikációjában
2023-07-28

Állampapír-vásárlás néhány kattintással a Gránit eBank applikációjában

A VideóBank mellett a Gránit Banknál mostantól az értékpapírszámlával rendelkező ügyfelek mobilapplikációjukban is vásárolhatnak állampapírokat néhány kattintással, ráadásul díjmentesen. Az ilyen számlák megnyitása is ingyenes a Gránitnál.

Elolvasom