Bank360
  • Hitelek
  • Támogatások
  • Bankszámlák
  • Megtakarítások
  • Vállalat
  • Hitelkalkulátor
Tipp & tanács

Autót árulsz? Hirdesd meg dúrban! – formabontó kampány a kocsi.hu-tól

2025-10-31|Frissítve: 2025-11-28

Lehet-e markánsabb megkülönböztető jelzése egy hirdetésnek, mint az, hogy el lehet énekelni? A kocsi.hu innovatív megoldása dalt farag az autóhirdetésből, hogy a potenciális vevők meghallgathassák az eladó járgány történetét feldolgozó balladát.

„Te hova teszed fel az eladó autódat? Én a slágerlistára.” – akár ez is lehetne a jelmondata a kocsi.hu legújabb kampányának, amely merőben új szemléletet hoz az online autóhirdetések világába. Mostantól azokat nem csupán feltölthetik az eladók a platformra, hanem – egy innovatív, mesterséges intelligenciával működő megoldásnak köszönhetően – dalt generáltathatnak a hirdetés szövegéből. 

Kipróbálható itt 

Autóeladás más ritmusban

Az új, az autóshirdetés feladásához hasonlóan ingyenesen elérhető funkció révén az eladó egyetlen kattintással AI-t is bevonhat a hirdetés megkomponálásába, amely így nem pusztán figyelemfelkeltőbbé tehető, hanem akár virális sláger is lehet a végeredmény. Az elkészült „autódal” – amely tetszőlegesen szólaltatható meg férfi vagy női hangon – egyszerűen megosztható a közösségi oldalakon, így a potenciális vevők már meg is hallgathatják a verda történetét.

„A kampány célja, hogy új színt vigyen az autópiac kommunikációjába, és közelebb hozza egymáshoz az eladókat, a vásárlókat és a fiatal, digitálisan aktív közönséget” – mondja Schreiber Ildikó, a kocsi.hu-t tulajdonló Euroleasing marketingvezetője. Miközben szórakoztatóak, a fiatalos, energikus, hangzásvilágukat tekintve a hip-hopot idéző dalok új típusú elérési lehetőséget kínálnak azoknak, akik a megszokott hirdetési sablonok helyett egy kreatívabb, személyesebb formában szeretnék bemutatni autójukat.

„Ezzel az új funkcióval megmutatjuk, hogy a digitalizáció és a kreativitás találkozása hogyan teheti emberibbé és szórakoztatóbbá az új és a használtautók piacát” – teszi hozzá Schreiber Ildikó, aki hangsúlyozza: a kocsi.hu mindig is abban hitt, hogy az autóvásárlás és -eladás lehet élmény is, több egyszerű tranzakciónál.

Hirdetésből sláger 

A kampány egyik különlegessége a YouTube-toplista, amelyen hetente a legnépszerűbb „autódalok” kapnak helyet. A kocsi.hu közösségi médiafelületein is népszerűsíti a legjobban teljesítő dalokat, így minden dalszerzői babérokra pályázó eladó esélyt kap rá, hogy a hirdetése több ezer emberhez jusson el. Így akár sláger is lehet belőle, hiszen egy jól megfogalmazott, frappáns szöveg mostantól nemcsak érdeklődést, hanem egyenesen rajongótábort generálhat.

Schreiber Ildikó szerint a kampány alapgondolata az volt, hogy az autózáshoz ugyanúgy élményeket társítunk, mint a zenehallgatáshoz. „Miért ne lehetne hirdetésben is párosítani őket, ha már a való életben a zene gyakran kötődik utazáshoz, autózáshoz” – veti fel a szakember, aki úgy véli, a hirdetésfeladás és az autókeresés unalmas és sokszor technikai buktatókkal terhelt folyamat akár dalokkal is élménnyé varázsolható.

Spotify Kocsi.hu album

Kapcsolódó címkék

Kapcsolódó cikkek

Autólízing vagy személyi kölcsön: melyik a jobb választás 2025-ben?
2025-08-04

Autólízing vagy személyi kölcsön: melyik a jobb választás 2025-ben?

Az elmúlt években az autók ára is sokat kúszott felfelé, önerőből egyre nehezebb saját gépjárművet venni, ha olyat szeretnénk választani, ami fiatalabb az átlagnál és évekkel később is gond nélkül szolgál majd bennünket. A finanszírozáshoz több lehetőség közül is választhatunk, de vajon melyik éri meg jobban 2025-ben?

Elolvasom
Átrajzolja a használt autók piacát a munkáshitel
2025-06-11

Átrajzolja a használt autók piacát a munkáshitel

A 17 és 25 év közötti fiatalok számára elérhetővé tett, szabad felhasználású munkáshitel rövid idő alatt hatást gyakorolt a gazdaság több szegmensére, így a használt autók piacára is. Mennyire jellemző, hogy járműre költik a fiatalok ezt a legfeljebb 4 millió forintos, kamatmentes hitelt? Milyen típusú autók iránt nőtt meg a kereslet? Hogyan lehet ez adekvát eszköze a tudatos jövőtervezésnek?

Elolvasom
Fejleszd a vállalkozásod kedvezményes hitelből - íme a lehetőségek
2025-11-14

Fejleszd a vállalkozásod kedvezményes hitelből - íme a lehetőségek

Már hétezer hazai kis- és középvállalkozás élt a 3 százalékos, kedvezményes vállalkozói hitelek valamelyik formájával. A Széchenyi MAX+ konstrukciók számos célra felvehetők, például autóvásárlásra vagy flottabővítésre is olcsón lehet forrást találni. A Széchenyi Beruházási MAX+ és a Széchenyi Lízing MAX+ is alkalmas lehet erre a célra. A Bank360 szakértői összefoglalják a legfontosabb tudnivalókat.

Elolvasom
Bank360Bank360 - Első lépés a jó döntéshez
Személyi kölcsönLakáshitelBankszámlaUtasbiztosítás
Bank360 - Első lépés a jó döntéshezBank360 - Első lépés a jó döntéshez
Személyi kölcsön
200 000 Ft10 000 000 Ft
6 96
Bank360 Utasbiztosítás
Hasonlítsd össze a biztosítók utasbiztosítási ajánlatait és kösd meg online

Legfrissebb hírek

Megvan, mennyi lesz a minimálbér 2026-ban
2025-12-04

Megvan, mennyi lesz a minimálbér 2026-ban

Aláírták a minimálbér és a garantált bérminimum emeléséről szóló megállapodást: előbbi 11, míg utóbbi 7 százalékkal emelkedik 2026-tól. A megállapodásról Orbán Viktor miniszterelnök számolt be csütörtök reggel közösségi oldalán.

Elolvasom
Már mobilapplikációból is elindítható a nyugdíj-előtakarékosság
2025-12-04

Már mobilapplikációból is elindítható a nyugdíj-előtakarékosság

A Gránit Bank új Nyugdíj-előtakarékossági számláját (NYESZ) kedvező feltételekkel kínálja az ügyfeleknek, számlanyitási akcióval, lakossági állampapírokra díjmentes, egyéb értékpapírok tekintetében kedvező letéti őrzési díjjal, valamint egyedi, diverzifikált portfólió kialakításának lehetőségével. A számla néhány kattintással, teljesen online megnyitható és kezelhető a bank mobilalkalmazásában.

Elolvasom
Berobbant az Otthon Start, októberben minden rekord megdőlt
2025-12-03

Berobbant az Otthon Start, októberben minden rekord megdőlt

Új korszakot nyitott a hitelezésben az Otthon Start Program: soha annyi lakáshitelt nem vettek még fel a magyar háztartások, mint idén októberben, a szerződött összeg meghaladta a 250 milliárd forintot. Rekord született az egy szerződésre jutó hitelösszeget illetően is. A személyi kölcsön népszerűsége töretlen és a babaváró hitelből is most fogyott idén a legtöbb.

Elolvasom