
Elképesztő számokat közölt az MNB a lakásbiztosítási kampányról
Hihetetlen mértékben nőtt a lakásbiztosítási szerződések száma az első negyedévben. A több mint 840 ezer új szerződés döntő része azonban nem új biztosítás volt, hanem a meglévő ügyfelek kaptak az egyik biztosítónál egy szép kis ajándékot.
Elolvasom
Új néven kampányol a vezető lakásbiztosító
A legnagyobb kihívás a biztosítók számára az infláció és a gazdasági környezet alakulása – mondja Zatykó Péter, az Alfa Biztosító elnök-vezérigazgatója. Az extraprofitadó kivezetése sok fejlesztésre adna lehetőséget, a lakásbiztosítási kampánynál félő, hogy az árverseny a minőség rovására megy majd.
Elolvasom
Nem mindegy, milyen a lakásbiztosításod - erre figyelj a szakértő szerint
A lakásunk biztonságához önmagában a lakásbiztosítás nem elég. 2-3 évente érdemes megvizsgálni, hogy a meglévő szerződésünk elég fedezetet nyújt-e a károkra. Ha már nem, akkor aktualizáljuk a meglévőt vagy új kössünk újat.
ElolvasomMásra kell a pénz, eladja biztosítói tulajdonának nagyját az állam
Alig másfél évvel azután, hogy szívós harc eredményeként megvette, már el is adja a nagy biztosítókban lévő tulajdonrészének nagy részét az állam. 10 százalékot azért megtart az Aegonból lett Alfában és az Unionban.
Elolvasom17-ből csak egy magyarnak van rendes megtakarítása
Egyre tudatosabbak a magyarok, pénzügyi értelemben is – derül ki az Alfa Biztosító kutatásából. Tízből hét ember szerint a biztosítások segítik az ember felkészültségét, tízből nyolcan pedig azt gondolják: mindenki maga tehet a biztonsága érdekében és ennek jegyében tudatosan követik bevételeiket és kiadásaikat is.
ElolvasomVégső búcsú a magyar Aegontól, lesz helyette Alfa
Szeptembertől Alfa néven folytatja tovább az Aegon Biztosító és a nyugdíjpénztár is. A változás másfél millió ügyfelet érint, teendőjük egyelőre még nincsen.
Elolvasom