Új logóval és teljesen megújult arculattal jelentkezett a Gránit Bank, amelyhez egy üzenet is társul mostantól: „Ott vagyunk Neked”. A megújult arculattal egy időben új innovációkkal is jelentkezik a bank, amelynek csekkbefizető mobilalkalmazása 5 másodperc alatt fizet.
Az új, sötétkék logót kell mostantól keresni annak, aki a Gránit Bankot szeretné megtalálni, ezzel a modern, innovatív és digitális bankolás élményét szerették volna tükrözni. Az új arculathoz párosuló üzenet: „Ott vagyunk Neked”, pedig azt üzeni az ügyfelek számára, hogy a bankra bármely élethelyzetben számíthatnak.
A megújult arculat mellett új szolgáltatásokat is kaptak az ügyfelek. Ezek között van a mobil appban gyakorlatilag egy kattintással megvalósítható csekkbefizetés, így akár néhány másodperc alatt lehet rendezni a számlákat. A Gránit eBank mobilapplikációban sárga és fehér csekket is befizethetnek az ügyfelek az „Átutalás” menüpontban a „Csekk befizetés” opció kiválasztása után. A csekk adatait az app az okostelefon kameráján keresztül beolvassa, az ügyfélnek csupán az utalás címzettjét kell megadnia. Amennyiben a tranzakció adatait rendben találja, biometrikus azonosítással vagy mPIN megadásával egyszerűen kiegyenlíti az összeget, amely az azonnali fizetés keretében öt másodpercen belül teljesül. Az új funkció fokozatosan érhető el hétfőtől az androidos, iOS-es és a Huawei telefonokon.
A bank ügyfeleinek közel 80 százaléka aktív mobil alkalmazás felhasználó, ami jelentősen meghaladja a piaci átlagot. A most megvalósított, Gránit eBankban történő csekkbefizetési funkció mellett más újításokra is készül a Gránit Bank.
A fiatalokra fókuszáló szolgáltatások között pedig ott van a Mastercard 2022 Év bankja versenyen két első díjjal jutalmazott Gránit Family szolgáltatás, az azonnali fizetésen alapuló, jelenleg elsősorban egyetemi hallgatók számára elérhető Fair Pay fizetési megoldás vagy a szelfis számlanyitás lehetősége.