Bank360
  • Hitelek
  • Támogatások
  • Bankszámlák
  • Megtakarítások
  • Vállalat
  • Hitelkalkulátor
Hír

Haladékot kaptak az OTP-s ügyfelek: március 24-ig használható marad a SmartBank

2022-02-28|Frissítve: 2022-02-28

Március 1. helyett március 24-ig meghosszabbítja az OTP Bank a SmartBank mobilbanki alkalmazás használatának lehetőségét. A legnagyobb hazai pénzintézet közleményéből kiderül, hogy több százezer felhasználó még mindig nem regisztrált az új szolgáltatásra. 

 

Az OTP Bank ideiglenesen, 2022. március 24-ig meghosszabbítja a SmartBank mobilbanki alkalmazás használatának lehetőségét. Az eredetileg március 1-jére tervezett SmartBank-kivezetés halasztásának oka, hogy bár a mobilbankot használó lakossági ügyfélkör többsége már az új OTP MobilBankot használja, még mindig van több százezer olyan felhasználó, akik még nem regisztráltak az új szolgáltatásra - írja közleményében a legnagyobb hazai pénzintézet. Az OTP alighanem azt is mérlegelhette a döntése meghozatalakor, hogy a jelenlegi háborús hírhelyzetben alaptalan félelmet és reakciókat válthatna ki az érintett banki ügyfelekből, ha holnap arra ébrednének, hogy nem tudják használni a SmartBankukat.

 

Hasonlítsd össze az alábbi kalkulátorral az elérhető személyi kölcsönöket! Állítsd be, hogy mekkora hitelösszegre van szükséged, és találd meg a számodra ideális ajánlatot! A kalkuláció ingyenes.

Tavaly augusztus óta elérhető az új mobilbank

Az új OTP MobilBank 2021. augusztus óta a teljes lakossági ügyfélkör számára elérhető, a mobilbankot használó felhasználók csaknem egyharmada azonban még mindig nem használja az új szolgáltatást, ami több százezer felhasználót jelent. Miattuk döntött úgy az OTP, hogy március 1. helyett március 24-ig működteti a SmartBankot. Az OTP Bank emellett továbbra is azt kéri, hogy aki még nem tette, mihamarabb regisztráljon és próbálja ki az új mobilbanki alkalmazás funkcióit.

 

Vouszka Péter, az OTP Bank digitális csatornáinak szolgáltatásfejlesztésért felelős vezetője elmondta, hogy az új applikációt letöltők számos platformon kérhetnek segítséget, ha elakadnak. 

„Amennyiben kérdésük van, vagy segítségre van szükségük akár a regisztrációval, akár az egyes új funkciók használatával kapcsolatban, digitális csatornáinkon, chaten és e-mailben, valamint telefonon is kaphatnak segítséget, és az OTP Bank fiókhálózatának munkatársaihoz is fordulhatnak.” 

Csak néhány egyszerű lépés a regisztráció

A regisztráció egyszerű, mindössze néhány percet vesz csak igénybe. Akik még nem regisztráltak az új alkalmazásra, azok számára az OTP Bank ebben a videóban is megmutatja a regisztrációhoz szükséges lépéseket:

{"preview_thumbnail":"/sites/default/files/styles/video_embed_wysiwyg_preview/public/video_thumbnails/PT5GS-zb_LE.jpg?itok=8us8Xv0Q","video_url":"https://www.youtube.com/watch?v=PT5GS-zb_LE","settings":{"responsive":1,"width":"854","height":"480","autoplay":0},"settings_summary":["Beágyazott videó (Alkalmazkodó)."]}

 

A regisztráció legegyszerűbben a SmartBank, OTPdirekt internetbank vagy az OTP Bank honlapjáról indítható el, de letölthető az új platform az App Store-ból és a Google Play áruházból is. Ezután elsőként az új Digitális szolgáltatásokra kell online szerződést kötni, ehhez a korábbi OTPdirekt internetbanki belépéshez szükséges adatokra van szükség: azonosító, számlaszám és jelszó. Az SMS-ben kapott kód segítségével ezt követően megadhatják az ügyfelek az email-címet és a jelszót, majd elolvashatják a Digitális Szolgáltatási Szerződést, és elfogadását követően véglegesíthetik a regisztrációt. 

A Digitális Szolgáltatási Szerződés megkötése után az email-címmel és megadott jelszóval regisztrálhatnak az új MobilBankba is, melyhez még egy SMS-ben kapott kódot meg kell adni, majd létrehozható a PIN-kód az alkalmazás használatához. Ezt követően ezzel a kóddal, vagy biometrikus azonosítással léphetnek be az alkalmazásba. A teljeskörű használathoz és a QR-kód alapú jóváhagyáshoz a Beállításokban szükséges még aktiválni a mobilbanki regisztrációt.

 

Az új InternetBankot az OTP Bank még folyamatosan fejleszti, ezért mellette még használható marad az OTPdirekt internetbank is változatlan funkciókkal. Az OTP Bank nem lakossági ügyfelei változatlanul tudják használni a SmartBank minden funkcióját.

Promóció

Kapcsolódó cikkek

Csányi Péter, OTP Bank: Nem csak a bankon múlik egy online szolgáltatás sikeressége
2018-12-10

Csányi Péter, OTP Bank: Nem csak a bankon múlik egy online szolgáltatás sikeressége

Csányi Péter, az OTP Bank digitális értékesítési és fejlesztési Igazgatója szerint legalább ugyanakkora hangsúlyt kell fektetni az ügyfelek edukációjára most, mint amekkorát a digitalizálásra, online fejlesztésekre. A pénzintézet vezetője a Bank360-nak azt is elárulta, mikor jöhet a mobilon igényelhető OTP-hitel és mikor költözhet a digitális térbe a lakáshitel-igénylés folyamata.

Elolvasom
Ilyet még nem láttál: a jövő bankfiókját nyitotta meg az OTP
2018-11-20

Ilyet még nem láttál: a jövő bankfiókját nyitotta meg az OTP

“A digitalizáció nem lehet öncélú” - mondta Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója. A hazai banki gyakorlatban egyedülálló felszereltségű és kialakítású új OTP Bank Innovációs Fiók nyílt Budapesten.

Elolvasom